Welcome, Guest. Please login or register.
April 20, 2014, 23:15:48 PM
Home Help Search Calendar Login Register
Show unread posts since last visit.
News: Let Pardus-Anka become #1: Pardus-Anka Bug ReportPardus-Anka World Google+ | The Pardus wiki  | Visit Pardus-Anka official website  | Register as forum member?  Email the moderator!

+  Pardus Worldforum
|-+  General
| |-+  Introduce yourself
| | |-+  Here is Jan
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Here is Jan  (Read 3468 times)
Jan Gnodde
Global Moderator
Pardus Guru

View Profile WWW
« on: November 16, 2006, 14:41:57 PM »

Hello,

After some problems with Pardus 1.1a3 I now installed Pardus 2003 beta, and everything runs as smooth as.... So now I am a happy Pardus-user.
I am male, 53 years old, live in Avenhorn (20km north of Amsterdam, in the Netherlands).
I work as a nurse in a psychiatric hospital, in the night-shift. During the nights at work I have plenty of time to play and work with my computer (Pardus is on my laptop). Maybe I'll use some of that time to write an article about Pardus for (the dutch) Linux Magazine, or for my own website ( http://www.gnodde.com ).
And if my help is needed for the development of Pardus: contact me (I am not a Linux-newbe and have published several articles in Linux Magazine).

Jan.
Willem
M.D.
Administrator
Pardus Guru

View Profile WWW
« Reply #1 on: November 17, 2006, 20:14:38 PM »

Hi Jan,
Hi collegue!
I am already working on an article on Pardus in Linux magazine!
And I would like to invite you to help me writing for Pardus-linux.nl

Willem

For freedom...
Jan Gnodde
Global Moderator
Pardus Guru

View Profile WWW
« Reply #2 on: November 17, 2006, 22:42:26 PM »

Ok, I will gladly do that. I'm allready planning an article about installing Pardus (all the steps - which aren't many - and with screenshots).
And if you have ideas/wishes for articles: tell me   Smiley

Jan.
Hendrikus Godvliet
Pardus Master

View Profile WWW
« Reply #3 on: March 05, 2007, 20:42:03 PM »

Quote from: "gnodde"
Ok, I will gladly do that. I'm allready planning an article about installing Pardus (all the steps - which aren't many - and with screenshots).
And if you have ideas/wishes for articles: tell me   Smiley

Jan.

sorry maar ik ga gewoon even in het nederlands - we kunnen toch ook een nederlands forum opzetten, ik wil daarin graag meehelpen

Kijk maar even wat ik over ubuntu te zeggen heb op onderstaande link

Willem
M.D.
Administrator
Pardus Guru

View Profile WWW
« Reply #4 on: March 05, 2007, 23:17:26 PM »

Een nederlands forum komt er officieel nog niet, je mag het altijd natuurlijk zelf starten!
 Maar Pardus is net een jaar oud, en het is belangrijk dat we ons als Nederlanders niet isoleren. Daarbij zijn er veel developers die bij het forum direct reageren.
Als je actief wilt worden is dat super!! Wordt dan lid van de NLLGG en kom bij de Pardus User Group (PUG).

Zie ook:
http://worldforum.pardus-linux.nl/viewtopic.php?t=357&highlight=nederlands+forum

For freedom...
Hendrikus Godvliet
Pardus Master

View Profile WWW
« Reply #5 on: March 06, 2007, 00:16:31 AM »

Quote from: "Willem"
Een nederlands forum komt er officieel nog niet, je mag het altijd natuurlijk zelf starten!
 Maar Pardus is net een jaar oud, en het is belangrijk dat we ons als Nederlanders niet isoleren. Daarbij zijn er veel developers die bij het forum direct reageren.
Als je actief wilt worden is dat super!! Wordt dan lid van de NLLGG en kom bij de Pardus User Group (PUG).

Zie ook:
http://worldforum.pardus-linux.nl/viewtopic.php?t=357&highlight=nederlands+forum

In eerste plaats denk ik aan die mensen die zeker als het om technische vragen gaan daar in het engels niet makkelijk mee weg komen, zoals ik zelf.

Ik ben lid van NLLGG ik ga even kijken of ik de Pardus User Group kan vinden.

groet Senco Pardus

ik zit trouwens met een moeilijkheid waar in geen enkele wiki how to of forum een oplossing voor is, mijn beeld resolutie 1680x1050 60hz wide screen 22inch krijg ik niet goed, en ik denk dat het na het lezen van alle info ook niet goed kan komen met linux. In Ubuntu lukte het ook niet. Dus als daar iets over weet, graag.

Willem
M.D.
Administrator
Pardus Guru

View Profile WWW
« Reply #6 on: March 06, 2007, 06:58:33 AM »

Heb je dit: http://worldforum.pardus-linux.nl/viewtopic.php?t=342&highlight=resolution
al geprobeert?
Je kunt in Pardus de resolutie makkelijk aanmaken.

For freedom...
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: